Den 21 – Parné dny

Nevím, jak u vás, ale tady na Moravě se poslední týdny šplhaly teploty každý den vysoko nad 30°C. No a komu by se v takovém vedru chtělo pracovat, že? Pojďme si tedy pěkně od bazénu napsat, co se za těch posledních několik tropických dní událo s tímto blogem bez mého přičinění…

S-Rank stoupnul na hodnotu 2

Toto je velice dobrá zpráva. Tím, že jsem v minulosti na různých SEO analyzátorech zkoušel otestovat kvalitu SEO tohoto blogu, zůstaly na nich po nějakou dobu vystaveny zpětné odkazy (v sekcích „poslední testované weby“). PR články se také samy od sebe roztrousily po různých stránkách a vůbec se to celé nějak samo od sebe hýbalo. Opět si toho rychle všimnul Seznam.cz a jako kvalitnímu blogu mi navýšil S-Rank. Skoky snožmo na stůl se tedy nakonec nekonaly, a pokud jsem ve svém předchozím příspěvku psal, že dosáhnout S-Ranku 1 bylo jako výskok na štokrle, pak získání S-Ranku 2 bylo pro mě nakonec něco, jako z tohoto štokrlete opět seskočit. Nebo výstižněji řečeno spadnout, protože jsem seskakovat ani nemusel 🙂

Otevřená cesta pro další příjem

Tím, že blog získal S-Rank ve výši 2, se otevřela nová možnost, jak jeho prostřednictvím získat další příjem. Touto cestou je zveřejňování PR článků. Již v minulosti jsem zde představal hlavní zprostředkovatele těchto služeb: PlaCla.cz, PayPost.cz a WebPost.cz. Na PlaCla, který je zcela jistě nejvytěžovanějším systémem bohužel zatím tento blog nedosáhne, protože je vyžadován S-Rank minimálně 3. U ostatních dvou jsem ale již tento blog zaregistrovat mohl. Stačí jim totiž, aby součet S-Ranku a Pageranku byl roven nejméně dvěma, čehož již blog dosáhnul. Uvidíme, jaký přínos to bude mít z finančního hlediska.

PPC Reklamy

V Google se nám bohužel stále ještě nerozhoupali k tomu, aby prověřili a schválili tento blog pro AdSence. Zřejmě mají v Americe stejná vedra, jako panují tady na Moravě. PPC reklamy od Skliku si ale rozhodně nevedou špatně, a téměř každý den některého z návštěvníků zaujmou. Svědčí o tom následující výpis:

Sklik PPC reklama 19.7. - 4.8.2013

Sklik PPC reklama 19.7. – 4.8.2013

Návštěvnost

Návštěvnost mě poměrně překvapila, protože se neustále drží na průměrných 50 unikátních návštěvnících denně. Byl jsem přesvědčen, že když se budu u bazénu opalovat já a nebudu vkládat žádný nový obsah, půjdou se k vodě rozvalit i ostatní a na tento blog zanevřou. Je tedy milé zjištění, že si věrní fanoušci i v těchto parných dnech těch pár minut na návštěvu našli.

GA 16.7-2013 - 5.8.2013

GA 16.7-2013 – 5.8.2013

Pravý důvod mé nečinnosti

I když polehávání u vody zní v těchto dnech docela přesvědčivě, není to skutečný důvod mé zdejší neaktivity. Ve skutečnosti jsem byl na sluníčku jen jednou zhruba před týdnem, kdy jsem to s tím sluněním asi trochu přehnal. Vzájemné působení ostrého slunce a tohoto blogu má hlava už prostě nezvládla a najednou se v ní zrodil zprvu malý nenápadný plánek, který později přerostl v děsivý plán. Zatím si bližší info ponechám v tajnosti, ale je to velké. Mnohem větší, než abych se s tím zvládl vypořádat během několika málo dnů. Okrádá mě to teď o veškerý volný čas a nedá mi to spát. Blog musí teď bohužel na chvíli stranou, a to i přes to, že mu za tu děsivou myšlenku vděčím. Zase se vkrádá do hlavy a nutí mě, abych ji šel uspokojit. Děsivá to myšlenka… No jo, vždyť už jdu…

Příspěvek byl publikován v rubrice Nezařazené a jeho autorem je ccuminn. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.