Den třetí, co přinesl nového

Nová rubrika

Dnešní den přinesl navázání spolupráce ve formě výměny PR textů se vzájmnými odkazy. To si z mé strany vyžádalo založení nové rubriky O všem možném, se kterou jsem od samého začátku počítal, a kvůli které jsem zvolil i stejnojmený název domény. S touto rubrikou totiž do budoucna počítám, jako s jedním ze zdrojů plánovaného zisku. Za tímto účelem bude potřeba jako úložiště textů všeho druhu.

AdSence

Na Googlu jsem požádal o schválení blogu do reklamního PPC systému AdSence. V tuto chvíli čekám na schválení svého požadavku, a modlím se, aby to vyšlo. I systém AdSence by se totiž měl stát dalším zdrojem, od kterého očekávám, že si ukousne další pomyslnou část z pověstného koláče.

Facebook

Od včerejšího příspěvku sice stoupl počet fanoušků tohoto blogu na Facebooku téměř na třicítku, ale protože mi z plánované ztráty 500,- pro tento měsíc ještě zbývá větší nevyčerpaná část, rozhodl jsem se blog podpořit právě facebookovou reklamou, do které jsem hodlal podle její úspěšnosti investovat 100 až 200,-Kč.

Podle statistiky Facebooku prý vidělo reklamní příspěvek zhruba 10.000 uživatelů, z nichž svůj like dalo stránce 7 nových uživatelů. Po liku od Natalinn Káá jsem ale celou tuto formu propagace raději odpískal a přišel tak mezi tím asi o 70,-Kč.

Změny na blogu

Jeden ze čtenářů tohoto blogu si postěžoval, že pozadí s kupami peněz vypadá poměrně „levně“, a že by to chtělo něco profesionálnějšího. Zatím jsem se dostal pouze k tomu, že jsem pozadí alespoň zesvětlil. Najdu-li si trochu volného času, zkusím s tím ještě něco provést.

Přidání nové rubriky mě trochu zaskočilo, protože články do této rubriky vkládané se současně zobrazovaly i na homapage. Musel jsem tedy tuto nepříjemnou záležitost, aby WordPress zobrazoval na homepage pouze články z jedné rubriky, rychle vyřešit. Pomohl mi v tom naštěstí tento článek Stanislava Dubna.

Návštěvnost

No a nyní již ke slíbené statistice. Za včerejšek navštívilo tento blog 259 unikátních návštěvníků. Za dnešek to bylo pouze 151. Určitý pokles jsem sice očekával, ale na druhou stranu jsem čekal větší působení virální reklamy na Facebboku.

Budu muset trochu více zamakat na tom, aby průměrná návštěvnost rostla místo toho, aby se propadávala. Ze zkušeností z jiných projektů ale vím, že koncem týdne návštěvnost vždy poněkud polejuvuje a opět se zvedá zase až v pondělí. Během následujících dní proto žádný zázrak neočekávám 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice O všem možném a jeho autorem je ccuminn. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.